Farah Syuhaida tanya AMRAFAHAN jawab!

Assalammualaikum dan selamat pagi!

Soalan pertama datangnya dari Farah Syuhaida Bt Ismail pemilik blog Farisya's Boutique. Jadi bolehlah singgah ke blog beliau yer, mana tau jumpa sesuatu yang menarik hati kau orang!

Soalannya bertaip macam ni..

slm..saya fara..sgt teringin kembar...nak tanye la...ur wife amalkan minum kacip fatimah 3 in 1 tu bape lama...harap dpt membantu yer..TQ

Dan jawapannya dijawab oleh isteri aku dan aku nak tambah sikit..
Jawapan Isteri aku bagi pihak aku..

dia suka minum koko/chocolate, so dia amik yg ada campuran koko.. kalo tk silap..memang selalu restock..tak penah tak ada stock kat umah n opis... pepagi n sblm tdo tu waktu wajib, masa lain tu kat opis.. memang kerap le..n tak de jenama yg tetap..asakan ada kacip fatimah..amik je..hehehhe

Aku tambah sikit yer..

Mungkin kebetulan atau tidak, salah seorang sahabat isteri aku tanya macam mana boleh dapat kembar 3, so, wife aku bagi cara ni, dan isteri kepada sahabat wife aku tu pun buat sama macam wife aku buat, Alhamdullillah berkat doa dan amalan itu dengan izin Allah, wife sahabat itu pun mengandung kembar 3 juga! MasyaAllah besarnya kuasa Allah.. Jadi sesiapa nak anak, bolehlah cuba cari ni, kalau nak dapatkan detail lagi boleh email kan ke wife aku, alamat email nya alynn_nor@yahoo.com
Kita hanya mencuba, dengan izin Allah, Allah tunaikan permintaan kita.. Amin...

Ok itu nanti kita ke soalan seterusnya..


Ulasan

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
rasanya lama juga laa dia minum.. asalnya minum sebaab nak energy jer.. lebih 3 bulan.. cubalah.. tapi kena kerap aa.. INsyaAllah
Unknown berkata…
SALAM, NK TNYE CKET MCM MNE CRE NK DPAT ANK KEMBAR?

SAYA DH 1X EKTOPIK,2X KGUGURAN BIASA X BUAT DNC..
AYAH AYA KEMBAR, MAKLONG DAN MAKNGAH SAYA KEMBAR...KIRA KTURUNAN AYAH SAYA 3 XKMBAR...
BLEH SHARE MKN APA? AMBIL UBAT APE?

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!