Hek eleh brother nih!!!

Geram betul aku dengan brother sorang nih!!! Dah laa cilok gambar anak aku! Ciplak entri aku!!
Hangin jer gua!! Ni yang buat gua rasa nak cakap bahasa rock nih!!
Hek eleh bro! Suka-suka hati jer lu cilok gambar anak wa!! Tak pasal-pasal trafik wa naik!!

Tak pe bro! takpe! Gua balas balik!!!
Siap laa blog lu!! Jaga-jaga!!!


Hambik nih!!! Dush!!! Dusyumm!!!

err.. ni lah anak brother yang cilok harta peribadi gua tu! Gua carik gambar dia tak jumpa laa pula! Gua cilok anak dia laa!!




Lek bro lek!! Chilli ok! ehh chill ok! Senyum! Senyum! Jangan marah-marah!!

Terima kasih daun keladi! Lain kali kita main-main lagi yer Abah Melia!

Ulasan

Unknown berkata…
pap kembar..
suprisenya,.,.ingatkan apalah..heheheh
Mama Kembar Tiga berkata…
lerr tajuk entry bikin panas saja... terus cik kiah datang menyerbu nih hahaha!
Uptown Lady berkata…
comel kembar 3 tu..patut la orang curik gmbrnya..hihih..
ida berkata…
dengar gaduh2 laju jerk aku ni haaa..hahahahah, hampeh
Unknown berkata…
hahaha.. tolong promot gambar baby lak hehe
ADEEYA berkata…
Lol. Ingat apa lah tdi. hihi
twinarianaarisya berkata…
hahaha..bunyi macam nak gi belasah dan dan je...nice one!!
Suliana berkata…
saje je kasi gempak.. hehe..
Unknown berkata…
chet...ingat apa tadi...kuikuikui... gurau-gurau manja lak...
Feizal berkata…
hahaha...lg skali kena!kite tgk sape yg kena plak lepas nie. better be watchout hah...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!